Ποιοί είμαστε: Η φιλοσοφία της εταιρεία μας
-
Ο τρόπος που δουλεύουμε
Για τη Ministry of Web ο πελάτης είναι στο επίκεντρο της κάθε εργασίας που αναλαμβάνουμε. Η βασική μας αρχή είναι ότι αυτό που δημιουργούμε είναι για τον πελάτη μας και είναι του πελάτη μας, μια νέα βιτρίνα του που θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τόσο τη φιλοσοφία όσο και την αισθητική του.
-
Η Μεθοδολογία Μας
Οι εταιρικές ιστοσελίδες αποτελούν το ιδανικό και πιο οικονομικό τρόπο για να προάγει, διαφημίσει και επικοινωνήσει μια εταιρία την ταυτότητα και τα προϊόντα ή υπηρεσίες της στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
-
Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας στο διαδίκτυο – Σχεδιασμός εταιρικών ιστοσελίδων
Η ομάδα ειδικών σε θέματα επικοινωνίας και διαδικτύου αναλαμβάνει να σχεδιάσει την ηλεκτρονική ταυτότητα της επιχείρησης. Το περιβάλλον που θα δημιουργηθεί θα βρίσκεται σε απόλυτη συνάφεια με την «έντυπη» και «υλική» ταυτότητα (λογότυπα, χρώματα κτλ), ώστε να προάγει μια ενιαία γραφιστική-γραφική ταυτότητα για την επιχείρηση (brand-name building).
-
Στόχευση κοινού - Δημιουργία κειμένων
Τα κείμενα που χρησιμοποιούνται σε έναν ιστοχώρο θα πρέπει να είναι άμεσα, απλά περιεκτικά και κατανοητά. Σε συνεργασία με την εταιρία, τον επικοινωνιολόγο και τον φιλόλογο της ομάδας θα συντεθούν τα κείμενα και θα αναλάβουμε και τις μεταφράσεις (όπου απαιτηθούν). Προτεινόμενες γλώσσες είναι τα ελληνικά και τα αγγλικά.
-
Ανάπτυξη
- Καταγραφή βέλτιστων πρακτικών και τρόπου υλοποίησης παρόμοιων (θεματικά) σελίδων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Παρουσίαση των συμπερασμάτων σε συμβουλευτική συνεδρία με τους υπεύθυνους της επιχείρησης.
- Παρουσίαση της δομής του προτεινόμενου δικτυακού τόπου και συμβουλευτική συνεδρία για θέματα δομής.
- Παρουσίαση 3 προσχεδίων, με 3 παραλλαγές για το καθένα, ώστε να επιλεγεί το «γραφικό περιβάλλον» του δικτυακού τόπου. Το εικαστικό μέρος της πρότασης (γραφικό περιβάλλον) θα στηρίζεται πάνω στο γενικότερο εικαστικό πλαίσιο που θα υλοποιηθεί για τις ανάγκες προβολής της εταιρίας, για να υπάρχει μια ενιαία επικοινωνιακή πολιτική σε όλα τα μέσα. Η δομή και τα σημεία που θα προβάλλονται θα καταγραφούν βάση των απαιτήσεων του πελάτη, που θα έχει ενεργό συμμετοχή στην ανάπτυξη.
- Επεξεργασία του υλικού που θα δοθεί για το περιεχόμενο των σελίδων ώστε να υπηρετεί καλύτερα τους σκοπούς του. Ανάπτυξη του περιβάλλοντος αλληλεπίδρασης χρήστη με την εφαρμογή – διεπαφής (interface), βάση των συμφωνηθέντων στο βήμα (3). Παρουσίαση του περιβάλλοντος και έγκριση αυτού.
- Ενσωμάτωση των ψηφιοποιημένων πληροφοριών στην εφαρμογή. Περίοδος δοκιμών καλής λειτουργίας της εφαρμογής. Ανάρτηση των ιστοσελίδων και διασύνδεσή τους με τις μηχανές αναζήτησης. Ενημέρωση εταιρικών καταλόγων συναφών δραστηριοτήτων.